سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ
اوقات شرعی

وب سایت دالاهو

مصاحبه با قمیشی (دوشنبه 87/1/26 ساعت 1:54 عصر)


wmv دانلود مصاحبه با فرمت  

3gp دانلود مصاحبه با فرمت   

با سلام در روزهای قبل مصاحبه ای رو دیدیم از سیاوش قمیشی که قسمتی از اون آقای قمیشی از
 
محسن چاووشی صحبت کردن که پیشنهاد میکنم این مصاحبه رو که در دو لینک و به دو صورت
در سایت قرار داده شده در ادامه متن دریافت و نگاه کنید


  • نویسنده: مهدی غلامی

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    عامل پخش سنتوری دستگیر شد!
    عکس جدید از محسن چاوشی
    مصاحبه با قمیشی
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 3 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 62486 بازدید
  •   درباره من
  • وب سایت دالاهو
    مهدی غلامی
  •   لوگوی وبلاگ من
  • وب سایت دالاهو
  •   مطالب بایگانی شده
  • دست نوشته های قدیمی من
    دست نوشته های قبل عید 87
    دست نوشته های بعد از عید
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  • ستاره آبی
    وب سایت رسمی محسن چاوشی
    عسلک